Uppe med tuppen

Idag steg jag faktiskt upp kl sju bara för att jobba med grupparbetet, och känna mig förberdd inför litteraturseminariumet som vi ska hålla imorgon. Dock är det möte med gruppen vid tio på stan.

Så idag tänkte jag syssla mest med pluggningen, börjar känna lite panik över provet på onsdag. Bara 1 vecka kvar. Men skönt att imorgon ha seminariumet så får man höra mer om de viktiga från lite olika kapitel.

Föressten när jag får csn, så ska jag köpa en nya kamera. Min gick ju sönder, så jäkla less jag blev. Köpte den på Kreta för 3 månader sen. Men jag åker ju inte dit precis bara för att lämna igen kameran, billigare köpa ny.


Kommentarer
Postat av: Pernilla.

Ja du borde verkligen köpa en ny kamera. Så jag får se lite bilder på hur du har det! I miss you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback