Underbara grannar

Det bästa med stället jag bor på (förutom att det är billigt) är mina underbara grannar. Det är så himla skönt att om man känner sig sällskapssjuk eller riktigt less på pluggningen så kan man bara öppna dörren och gå över till nån av dem, för att snacka lite skit eller bara hänga.

Igår bjöd min granne Robert (som förövrigt går i min klass) över mig, Hanna och Jennie på gomiddag. Eftersom Robert är ett fan av det italienska köket så blev det en supergod kyckling & tagiatelle-pasta med italien insperation. Vi spelade sen lite frågespel som Robert hade på sitt xbox, sen hängde vi bara och snackade massa skit = mycket trevlig lördagskväll.

Ikväll blir det middag hos en annan granne: Hanna (hon läser Grafisk design, men vi är med i samma förening och hade nollningen tillsammans).

En sammanfattning av detta är att snart dags att bjuda igen, med vad sjutton ska jag laga är frågan?
Nån som har nån bra idé?

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jennie

INTE PALT! :'(

haha fast jo, nån gång vill jag nog smaka när jag tänker efter :D

Postat av: Mia

Tänk om du missar nåt så underbart? haha fast som sagt så tror jag inte att du kanske gillar det..man ska ha lärt sig sen barnsben typ.. Men prova SKA du :)

2010-09-20 @ 09:58:55
URL: http://miiaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback