Studentekonomin

Ja den går väl lite sidådär.

Har precis shoppat loss på apoteket för 400 spänn = INTE KUL

Sen kunde jag ju inte hålla mig då jag fann en jättefin söt kofta på H&M, som dessutom var halva priset så endast 100:- Och en primer från Lumene (109:- på Åhlens), som jag har läst ska va bland dem bästa. Ska vara bra för att ögonskuggan ska sitta kvar längre :)

Om jag hade 500 spänn till övers, skulle jag shoppa loss på LINDEX. Shit vad massa snygga kläder de har just nu. Dessa 2 skulle jag lägga pengarna på:


Sjukt snygg "halvtransparent"-skjorta på Lindex för 299:-



Leggings, trodde de kostade 199:- (i butik) men på hemsidan står det 299:- (Så kanske är de billigare i butik eller så har jag sett fel)

Funderar på att ta en pluggfri dag som Lovisa, men vi får se!

Ska iaf se "Remember me"- med Robert Pattinsson". Har hört att den ska va sjukt bra!

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback