Pluggfri dag får sina konsekvenser..

Eftersom jag nu hade en pluggfridag igår, så är det TOK-plugg som gäller idag. Tenta nästa tisdag, och den ska jag inte faila. Jag har dock en morot, att det gäller att kämpa på med pluggningen så jag klarar tentan, eftersom Omtentan är då jag ska åka till Egypten. Fick ett fin-fint erbjudande av Jessi att följa med henne dit på 1 veckas semeter. Jag kunde ju inte annat göra än tacka ja. Ska bli så kul träffa alla <3 Och jag saknar solen och värmen, så för en vecka får jag återuppleva den haha :)

Har föressten röstat idag, känns skönt att få det gjort. :) Såg ju remeber me igår med Jennie, den är sjukt bra men sjukt sorglig också. Om du inte har sett den, GÖR DET! Robert Patinsson är sjukt snygg i filmen dessutom.



Helgen kommer att bestå av en hel del plugg, men också endel häng med mina grannar (har lätt dem bästa)

Nu ska jag dyka ner i denna bok:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback