Nedräkning



Har nedräkning till den 25:e då CSN kommer. Har insett att man är hyffsat fattig då man är student.  Men jag klarar mig alltid. Denna månad har jag unnat mig enhel del. Vilket syns på mitt konto just nu. Dags att SLUTA gå runt i affärerna och tro att man kan köpa allt man vill, som man kunde då man hade ett jobb. Men mode & shopping är ju så kul. Ska dock försöka undvika allt som har med shoppning att göra denna månad.

Såg dock en helt perfekt, kort svart kjol på H&M för 249:- Denna var sjukt söt med volanger. Men duktig som jag var så köpte jag inte denna (kommer säkert ångra mig sen då jag insett hur mycket jag egentligen ville ha/behövde den)


Dagen
har bestått utav skola, alltför lite plugg, gjorde en asgod kycklingpaj som
Pernilla tipsade om via hennes blogg. Sen hängde jag med Jennie, flummade som vanligt. Skrattar alltid så mycket att jag håller på att kissa på mig. Lyckligtvis har jag inte "lyckats" med det än haha :)

Mamma fyllde föressten år igår, tisdag. Kändes otroligt trist att inte kunna fira dig. ♥ Fira dig får jag göra då jag kommer hem. Tänkte satsa på v44 eller v45!

Nä nu är det dags att sova!

Ha det fint ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback