Idag har vart en lååång dag

Har arbetat 15 h i sträck.

Dagen började med att klockan pep på 06.00, var ganska trött vid det laget så snoozade vidare till 06.30 då jag insåg att kanske var det dags att stiga upp. Skulle nämligen åka från kontoret 07.10, för att hämta upp de första gästerna i Kalives (ca 30 min bort från Agia Marina). Sen när alla gäster slutligen var på bussen så åkte vi till ljuvliga Elafonissis, som jag besökte när jag, mamma och bror min var på semester på Kreta för sommaren 07. Det var lika fint, MEN det var sjukt kallt..det var blåsigt men detta struntade jag i och solade på ändå.

Det bästa med utflykter som dessa är att det är väldigt mysigt och avslappnande, läste lite bok om Knossos (ska ha den utflykten på måndag), surrade med Jannie (den andra guiden som också var med) och hade det allmänt bra.

När jag sen kom tillbaka till kontoret så fick jag besked att jag var i gruppen som skulle packa välkomstmaterial, och det är SJUKT mkt material som ska packas här på Kreta vettni. Så det tog alltså ca 5 h bara det. Suck, men sånt är livet. imårn har jag flygplats hela dagen, med förhoppningsvis några timmars siesta däremellan. Nu är dock mina ben & kropp som spagetti, ska sova lite nu så ska jag fortsätta va duktig uppdatera :)



Elafonissis stranden :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla.

Oj, så duktig du är Mia! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback