Flygplats & materialpack

Idag har vart en dag bestående av flygplats, välkomstmaterial packning, genomgång om Kreta som ö och ännu mera flygplats. Idag blev också en lååång dag jag började arbeta klockan nio imorse och har arbetat i ett till klockan elva ikväll! Sjukt trött är jag och inte konstigt att när man är så trött så har jag vräkt i mig ett halvt paket kex, mörk choklad och oboy och mackor. Inte nyttigt, får nå bli en ändring på det (ska sluta va så onyttig int bra)

MEN jag har haft det ganska bra & trevligt idag ändå, trivs bättre och bättre för varje dag :)

Nu ska jag sova för att ORKA jobba imårn, Välkomstmöte, välkomstmaterialpackning och flygplats väntar..Imårn kommer Arlanda flyget. Och så tänkte jag försöka hinna med en springtur också :P

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback