Fick tillsägelse

Förlåt har vart sämst att skriva i bloggen.

Är ju som kanske de flesta vet just nu i Chania/Kreta, har introduktion i 3 dar till och sen börjar alltså allvaret. Denna introduktion har innehållit mer träning och motion än vad jag gjort de senaste 7 månaderna i Egypten. Jag känner på mig att det kommer att bli en sund och bra tsäsong. 

Här i Chania är vi 3 stycken team, och endast 1 kille har vi..vart är alla guidekillar mån tro? jag skulle tro att de flesta valde Turkiet istället för Grekland denna säsong! Att vi är många tjejer har gjort att det är mycket tjejaktiviteter som att en finsk tjej håller aerobics på taket och hon sägs ska starta att hålla powerwalk på mornarna, me like :)

Jag bor tillsammans med två söta tjejer, 1 finsk och 1 dansk. Rummen är faktiskt riktigt bra, och vi har internet i lägenheten, woho :)

Idag har vi cyklat runt i bergen på Kreta, 27,6 km blev det allt som allt. Kul men tufft för låren haha :)

Imårn har vi Go and get it, då vi skall åka runt på ön och göra massa bus :)

ha det bäst därhemma



Kommentarer
Postat av: Pernilla.

Åh, vad roligt att du äntligen har uppdaterat bloggen. Som jag har längtat.. :)

2010-05-09 @ 18:37:37
Postat av: Mia

Vad söt du är, jag får se till att fortsätta med det :)

2010-05-10 @ 01:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback