Raggningsförsök

Igår på en pub i Platanias hade jag och Camilla beställt in drinkar. Camilla skulle bara fara och ringa ett samtal och jag fick alltså sitta själv vid bordet. Men det blev inte särskilt länge det eftersom 2 småpojkar kommer in som såg ut att vara ca 17 år gamla. Jag såg att de satt och kollade på mig, men jag försökte ignorera. Tillsist så säger ena killen "how are you doing" eller nåt sånt, jag svarar på svenska eftersom jag förstår att de är skandinavier, jag var ju inte sådär värst taggad på att fortsätta snacka med dem.

Killen försöker då imponera och utbrister "Jag är en stygg pojke", vilket jag inte annat än kunde skratta åt. Han fortsätter med "Du är ganska snygg du", och sen säger han och tar snabbt på mitt lår "du är sådär smutsigt sexig". (jag hade på mig mina jeans med hål)

Jag vet inte, men jag har aldrig i hela mitt liv känt mig så gammal som igår, haha men fick mig ett gott skratt i vart fall.

Hiss eller Diss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback