Knossos

Shit vad kul det var på Knossos igår. Hade en norsk-svensk buss, så var så nice att få prata sitt egna språk (inge illa menat mot Danskar..men det är lättare att ha norsk-svensk buss såklart) Det blev mycket mer avslappnat och jag slapp tänka "kan jag säga så för att de ska förstå"


Slänger in en bild som Pernilla tog på Knossos. Jag bad henne ta lite foto, och vad tar hon då bild på? Jo Tronsalen. Var typ den enda bilden hon förövrigt tog

Lämnade för första gången här ut frågeformulär till gästerna. Sötaste kommentaren som gjorde min dag "utan din kunskap och engagemang hade jag inte rekomenderat Knossos men nu kan jag göra det".

För att summera gårdagens utflykt så säger jag bara "shit vad jag kommer sakna detta jobb, jag stormtrivdes igår och det var LÄTT en av de bästa utflykterna jag hållt i här på Kreta so far.

Kvällen avslutades med middag med Kristina och utgång med Camilla. Det var riktigt kul igår, blev mycket dans, några drinks och en liten för stark Red-Bull Vodka som jag själv blandat ihop (Optimistisk javisst). Vi var överallt och ingenstans. Jag avslutade även kvällen/morgonen med ett dopp i havet (skönt men blev lite kallt efter ett tag)

Jag gick på stranden en sväng, men jag var så stressad (why? är frågan) och kunde inte slappna av och ligga kvar, hade tänkt dra och shoppa i Chania men så lyckas jag spärra min Pin-kod. Detta måste låsas upp, och hur det går till skall jag försöka finna ut. Jag orkar inte detta, är nog trött som jag är idag.

Nu skall power-nappas, sov typ max 4 h inatt om ens det.

Sen gymmet

Ha det fint :)




Kommentarer
Postat av: Pernilla.

ja, men ser du så bra bilen blev! hmm..

Nåja, nu har jag iallafall blivit lite bättre på att ta kort, när jag har en ny kamera oallt! :)

2010-06-30 @ 09:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback