Igår tog bror studenten

Är verkligen stolt över dig.
Tänk att du blitt så stor, har som svårt att förstå det!
Känns som att det var nyss jag tog studenten, eller inte..har ju hunnit med sjukt mycket sen dess.

Idag bestämde jag mig om framtiden, och att jag kommer hem i slutet av juli/början av augusti. Känns väldigt rätt faktiskt, det känns som att det är dags att dra sig hemåt. Jag älskar detta jobb för det mesta, men jag längtar hem och nu är det ju 3:e säsongen så jag har känt ganska länge att nu är det dags. Men visst är jag lite rädd jag ångrar mig, men går ju inte tänka så heller..Isånafall kan jag alltid testa att söka tillbaka som guide.

Det jag ska försöka göra är att ändå åka utomlands regelbundet.

Puss&Klem 

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad roligt! Längtar efter dig!

Kramar

2010-06-12 @ 17:44:34
Postat av: Mia

saknar dig också, massor! Men vi ses ju om int alltför länge :D

2010-06-12 @ 21:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback