Home sweet home

Snart kommer jag hjeem, till lilla Arvidsjaur.
Fick nämligen besked idag om att jag åker hem redan 23 juli. Detta på grund av att jag tar semester sista veckan i juli istället för 8 juli som skulle vara totalt meningslöst.
Det känns fruktansvärt rätt att åka hem. Jag har haft 3 fantastiska säsonger, där jag lärt mig otroligt mycket, lärt känna sjukt söta människor (vissa som jag hoppas ha kvar resten av livet), fått se och uppleva mer än vad vissa människor inte ens gjort på ett helt liv, samt träffa ALLA slags människor, haha.

Jag är så himla glad att jag tog detta jobb, men nu känns det bra att ska åka hem snart. Få träffa familj & vänner samt börja leva ett normalt liv, börja plugga och skaffa egen lägenhet!

Så alltså om 1 månad kommer jag hem, Offatbart men underbart! :)


snart får jag se mammsi och bror min :) + alla andra därhemma förstås!

Kommentarer
Postat av: Therese

ÅH! Jag är så himla glad att få hem dig igen, synd bara att jag som jobbar mest hela tiden. :/

2010-06-23 @ 10:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback