Gymmet

Idag tog jag mig finally till gymmet. Kan ju säga att det var lugnt på tiden. Det var svettigt och jobbigt, men samtidigt så jäkla skönt att få svettas av en bra andledning och inte bara för att det är + 40 grader haha :)

Detta skall jag fortsätta med, tänkte köpa 1-månads kort på gymmet och fara dit så fort jag får tid över. Det enda dumma är deras öppentider. De är typ öppet från 9-13 och sen från 15.30-19.30 (ungefär dem tider som vi jobbar) men passar utmärkt de dagar jag har kvällsflygis som idag exempelvis.

Så nu skall jag ta en snabb dusch, hoppa in i min transferuniform och kasta i min lite köttfärsås och spagetti (som är typ det enda jag lagar bortsett från tonfiskgryta..som ja förövrigt är sjukt less på)

Ha en trevlig kväll



Kram på er// Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback