Hemma

Nu har jag vart hemma i 5 dagar.
Vädret är ruttet, det regnar HELA tiden. Kallt är det dessutom.
Tänker tillbaka till det gångna 1,5 år då jag definitivt inte har frysit.
Jag är sjukt glad över att jag tagit chansen och jobbat som reseledare, är bland det bästa jag nånsin gjort. 

Här hemma händer det inte särskilt mycket. Alla jobbar (inte mamma då som tur va) och jag känner mig lite uttråkad då och då. Men samtidigt är det det jag behöver: Lugn & ro..även fast det är sjukt jobbigt att komma till lugnet från att ha jobbat HELA tiden konstant i 1,5 år i sträck.

Har sagt till att jag kan tänka mig jobba i vården några dagar, de tackade för jag ringt. Så nu får jag hoppas att de behöver lite hjälp framöver.

Frågan är vad ska jag hitta på i 1månads tid innan jag börjar studera?
Nån som har nån idé?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback