Sundsvall

Nu har jag alltså flyttat hit. Nu är det dags för plugg, det var nog på tiden. Just idag känns det lite sidsådär. Särskilt om jag går in på facebook, det är nämligen idag folk har fått veta vilka vinterdesti de fått.
Många ska till Thailand, Lollo har fått Gambia (shit alltså), och Jessi och Annette Vietnam (det sistnämnda hade jag verkligen också velat) Men Grattis allihopa, är glada för eran skull (även om det känns lite bittert att säga upp sig då man verkligen hade chansen att få nåt coolt ställe)

Men jag gjorde ett val, och här sitter jag nu, i min nya lägenhet på 23 kvm. Jag stormtrivs. Dock är det fortfarande inte färdigupp-packat. Har pressat in massa möbler: Min säng (dock bara 90:s), en byrå, en rumsavdelare och en stor schänk (hur stavas det egentligen?) och mitt bord. Har också fått en fondvägg. Min är orange-röd färgad och faktiskt väldigt fin.

Pappa har varit här och hjälpt mig med möblerna, han for ikväll. Men jag slapp bära så mycket, tack vare hjälpsamma grannar (män) som bar upp allt tunga, det tackar vi för haha ;) kändes lite slött. De är faktiskt väldigt omtänksamma mina grannar. Förutom att det faktiskt är 2 som bar upp mina tunga möbler, blev vi erbjuden hjälp av en annan granne. Och så mitt i all upppackning ringde min närmaste granne på dörren (som jag dock aldrig sett) och han presenterade sig och bjöd på kaffe. Ja man kan nog sammanfatta det hela med att jag hamnat i rätt hus haha :)

Läget är supert, nära City och skolan. Imorgon ska jag utforska närområdet lite bättre. Om det nu inte regnar så fruktansvärt som det gjort idag.

Bilder kommer då jag gjort fint!!! Så ni får hållas lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback