På kallax!

Sitter nu här och väntar på att flyget skall gå! Är ca 40 min kvar tills jag sitter på planet till Sthlm/Arlanda!
Har ju vart hemma nu en sväng mellan destinationerna, var himla skönt blev dock väldigt kort. Kom i onsdags kväll och for hemifrån vid halv fyra tiden. Jag har ändå hunnit med att träffa släkt och vänner, slappa, plugga lite, fixa pappersarbete och så shoppa lite grann!

Imårn drar jag till Egypten, ska bli så spännande så :) Wish me luck!
Håll koll på bloggen, jag kommer försöka lägga ut lite pick och så lite om hur jag har det förstås!
Ha det så bra nu allihopa :) det var så kul att träffa er därhemma, det behövde jag!

puss & kram så hörs vi soon :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-29 @ 23:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback