Första onsdagen utan flygplatsdag för mig!

Idag blev det inget flygplatsarbete för mig, nej jag har Afandou hela dagen! Men det är helt ok ändå, blir dock inte så lång siesta, men blir en någorlunda tidig kväll iaf och det är ju skönt!

Sitter här på kontoret och har en sak till att göra innan jag kan ta lunch!

Tänka sig att jag befinner mig här om ca 2 veckor (Ofattbart) :

Resa Hurghada - Egypten


Måste snart ta och börja packa mina stuff, är lite orolig för hur jag ska rymma allt! Tror jag måste antingen slänga lite grejjer eller köpa en ny resväska (tror jag föredrar det andra alternativet)

Åker hem till Sverige om exakt 1 vecka (ska ändå bli skönt, trots jag var hemma för typ 1 månad sen)
Blir endel pluggning, måste nöta in Egyptens historia till max innan jag åker dit så jag är väl förberedd :)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback