Födelsedagsledig och Lindos Bay

Eftersom jag fyllde 22 år i söndags (30e aug) så fick jag extra ledigt i torsdags och hade vanlig ledig dag i fredags. Därför passade jag och Anette på att lyxa till det och på på Lindos Bay, ett 4-stjärnigt Spa hotell (som vi hade turen att få bo på helt gratis (!)) Dessutom ingick middagsbuffé och frukostbuffé (det sistnämnda gick jag dock misste om på grund av att jag blev sjuk av okänd anledning.  Vi fick inte heller vilket rum som helst, nej utan ett luxus rum med sea-view och hela kittet. Hotellet är som gjort för att åka på smekmånad haha (var mest par och så jag och Anette förstås).  Men var hur nice som helst att komma från klinken en sväng, det blev en massa bad, solning och så endel champagne, flum och en ansiktsmask..vi hade det iaf hur kul som helst :) bara synd att jag skulle bli dålig på natten :/




Åh gumman, jag kommer sakna dig massor när jag lämnar Rhodos om 2 1/2 VECKA
.

nämligen fått slut & startdatum. Här slutar jag 23/9 och åker till Egypten den 28/9. Så jag blir hemma i Sweden i några ynka dagar iaf :) men jag hade iaf ganska tur, fem dagar istället för två som de flesta får när de skiftar destination!



En liten söt, soff- "cupcake" just utanför Lindos Bay


Anette softar i plaskpoolen i den sköna vattensolstolen!

På tisdag är det kickdown här på Rhodos, snacka om att tiden gått assnabbt. Tänka sig att jag nyss var en ny "nervös" guide som nu känner mig påläst och rutinerad och inkörd på jobbet :) Tänk att tiden kan gå så snabbt!

Mer bilder kommer upp på fejjan inom en snar framtid!

Jaso










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback