"Årets kommentar"



Jo, det vann jag! Måste säga att det var väldigt oväntat! Var helt säker på att det skulle vara Mikael och Melita och deras "Älskling, Älskling" Men, lite kul var det dock! På Kickdownen så hade vi först "Skattjakt" där vi åkte runt på Rhodos ,och letade efter kuvert och fick massa uppdrag bla: Ta kort med en polis, Lollo & Bernie, er på en nudistrand (nakna), på en annan reseledare med vår transferuniform bla (hela laget skull dessutom va med på bilderna) Vi vann iaf..var sjukt kul. Vi vann en resväska fylld med kex, godis, chips och mynt (vi fick 18 euro var) Så va int helt fel, var bättre pris denna gång än på kickoffen (som jag förövrigt också vann..oh man har ju flyt ;))

By the way, min utmärkelse fick mig att tänka på A-plog då jag fick en annan:



haha, den jag fick nu var kanke aningen bättre, eller vad tycker du ?
Är ledig idag, har bara slappat! Tänkte träna om några h :)

Åh Anette ska åka redan på sönd :( åh så TOMT det kommer bli :(

Jaso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback