Shit vad jag har upplevt saker...


Här pussar jag Ramses 2:a i Luxortemplet

Jag har det hur bra som helst här i Egypten, snacka om att det har varit ett fullspäckat schema de här två introveckorna, har sett så himla mkt på så kort tid..

Jag har varit på x antal båtutflykter där jag har provat att dyka (!) och snorkla i det vackra röda havet som består av tusentals färglada fiskar, för att inte tala om korallerna..

Jag har också sett flera tusen år gamla mumier och varit inne i deras gravar, snacka om häftig men konstig känsla..

Jag har sett och varit inne i 3 pyramider, Cheops (den största), hans drottningpyramid och Kefrens pyramid!

Sedan har jag dansat med beduinerna (ökenfolk) och lärt dem dansa bugg och fågeldansen, åkt på jeepsafari genom öknen och provat rida kameler 2 ggr (det är sjukt läskigt högt)

Jag har gjort mer på 2 veckor än vad vissa människor gör under ett helt liv, Egypten är härligt men påfrestande. Snacka om att man får mkt uppmärksamhet som tjej, sådan  uppmärksamhet som man helst vill slippa!

Imårn börjar jag jobba på allvar, ska bli spännande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback