Nu var det allt bra länge sen jag bloggade!

Sorry, men det är så mycket hela tiden!
Men jag ska försöka bli lite bättre på de här, nu har jag börjat komma in mer och mer i jobbet här i Hurugahda! Jag kom igår hem från min första långa utflykt: Luxor over night! Det var sjukt kul, det bästa jag varit med om på länge. Jag hade världens bästa grupp med mig också, de var så söta, öppna, glada och nyfikna. Det var som om alla hade känt varann sen innan! En bra start på utflyktsfronten! Jag ser också framemot att få åka på nästa utflykt :) blir troligtvis Kairo på Tisdag (natten mot tisdag).

Har vart ledig i eftermiddag, och är ledig imårn och på måndag förmiddag..så det blir långledigt (himla nice.)
Idag drog vi ut ett gäng på Senzomall, kollade in de få butikerna de har där och jag shoppade en rosa kamera, nästan likadan som den jag har (men var tvungen att köpa en ny eftersom den gamla lagt av) Men vad händer då när jag kommer hem? Jo tror ni inte att den gamla börjar funka då? Så där stod jag med 2 kameror, helt i onödan. Jag åkte tillbaka och fick med nöd och näppe lov till att byta (man får inte göra de i vanliga fall)

Imårn blir det PASS-fixning, sen klippning och slappning. Nu var det länge sen jag var ute, det har blitt lite lagt på hyllan..men jag är så trött HELA tiden!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack! :)

Jag trivs riktigt bra. :) Järpen ligger ungefär 3 mil från Åre.

Hur är allt med dig i Egypten? Måste säga att jag är lite avis. :P

Kram

Postat av: Anonym

Jag skulle gärna komma och hälsa på, tror dock inte att min ekonomi räcker till det tyvärr. =/

Okey, låter ju som att du har det riktigt bra därborta. :) Hur länge ska du vara där förresten?



Ja du finns inte så mycket att göra här faktiskt. =/ Är ju mindre än vad Arvidsjaur är så, men blir jag kvar här sen efter jul så blir det nog att ta hit brädan. :)

Kram

2009-11-22 @ 19:03:01
Postat av: Anna

Hmm namnet försvann på min tidigare kommentar! =/

2009-11-22 @ 19:04:41
URL: http://ruttenfisk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback