Samtal och sjukhusansvarig

Hade mitt uppstartssamtal idag och det var då bara positiva saker som kom fram där! Men det känns ju som att jag lär mig massor hela, hela tiden! Jag och Nanna som har samma serviceområde kommer också att vara sjukhusansvariga i sommar (så det lär bli ett x antal sjukhusbesök) men det blir nog kul tror jag och lärorikt dessutom :)

Har träningsvärk som tusan, var på Body pump eller My Steel som det heter här på Rhodos! Men jag och Anita ska ändå på gymmet ikväll, det blir nicenice (haha det tyck inte min kropp men det blir nå prima det enda för att bota träningsvärk är att träna igen)

Nu ska jag ut på service, uppdaterar mer snart!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Mia.

Kul att du bloggar & grattis till detta jobb. =) Brukar kika in lite nu & då.;)

Alltså är du i Rhodos stad eller någon annanstans? Kanske Lardos? =)

De är så att jag ska åka dit nu i sep. Skulle bara höra vart du befinner dig på Rhodos, kanske man träffar på dig när man är ner? =)

Kram Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback