Nödtelefones goes wild and crasy

Nu är det min tur att ha nödtelefonen, började ha den igår (jag hade ju den iofs 2 dagar förra veckan och då var det några samtal mitt i natten). Men inatt så var det många samtal (dock gällande samma tragiska händelse) så det har inte blivit så mycket sömn, men så är det ju!

Igår firade vi Susanna, vi åt gomiddag på Red och så blev det jordgubbstårta till efterrätt :) de andra girlsen fortsätte ut och partade men jag gick hem och sov (pga nödtelefonen) Sen idag har det vart en massa efterjobb efter händelsen inatt och sen så har vi vart i Kolymbia på ett hotell (dock ingen partner), d'är blev det förstås en massa massa mat (fisk mestadels) det var verkligen super och sen lite bad och solning! Och nu sitter jag här på kontoret och väntar på att gå iväg till mitt serviceområde!

Ikväll blir det verkligen bara slappa och se film, är sjukt trött (as always)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback