Mkt slit och jobb

Det är sjukt mycket jobb, man lämnar aldrig jobbet då man går hem för dagen. Utan man kan aldrig koppla av helt! Siesterna blir inte alltid så långa (knappt befintliga). Igår kändes det verkligen i min kropp att det var sjukt mkt jobb. Hade sovit en lång natt men kroppen var helt slut. Men idag är jag ledig och passar på att vila (har sett massa film, varit på promiss och bara myst..sitter nu på Kringlan och nördar på internet) Men jag älskar som sagt mitt jobb, trots allt slit! Det är mycket annat än jobb också, igår var vi hela teamet i Faliraki på Restuarang Opera, där vi åt massa god mat, drack vin och lyssnade på live musik (piano) sen for vi och tog en drink på Sting i Faliraki, och så for vi till Rhodos stad, på bargatan på lounchen, faces och Colorado. Men det blev en tidig kväll (02.30) så jag har varit pigg idag! Jannis vår lokalguide, han kunde inte förstå att det var min första säsong, han tyckte att jag verkade så rutinerad och hade koll på saker och ting! Och att jag var en sån person som man kan lita på!  (haha jag tackar och tar emot)

Här kommer de få bilderna som jag tog igår (så se och njut haha)





Jag har det iallafall riktigt bra härnere, jag ser framemot besök i framtiden :) så ta och boka resa ner hit nu ;) Får veta när jag får semester snart också, så vi får se när jag kommer till Sweden!

Har föressten tappat bort min Ipod, så jäkla typsik. Den som jag fick i studentpresent som var ingraverad text på :(
Hur ska jag klara mig utan den? Har vart och kollat på en ny, men de är mkt dyrare här så jag får vänta tills jag kommer hem!

Ikväll blire Eurovison, blir spännande att se vem som tar hem det iår! Knappast Sverige iaf!

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback