Lite vad som har hänt på sista tiden


Melita, Nanna och jag var och såg när killarna spelade fotboll (hade med oss picnic)

Har vart full rulle som vanligt, har hunnit dra på en roadtripp på Rhodos, varit på båtutflykt igår!
Var sjukt härligt var som att ha semester :) och så har jag börjat träna nu en massa på gymmet (riktigt härligt) och så äre förstås massa jobb!
Emma: jag är i Rhodos stad :) vilken Emma är det som skriver? (vet en massa som heter Emma)


Jag och Melita i ankomsthallen, detta möts ni av om ni åker till Rhodos :)

Nu blire flygplats ikväll, men det är nice :D

Kramen

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh, vad härligt det ser ut!! :)

2009-06-01 @ 19:45:07
Postat av: Emma

Hej! :) Okej, det var ju lite synd att du var där, för vi ska till Lardos/Lindos. Men vem vet, vi kanske ses, beroende på om vi ska kolla in Rhodos stad. Ha de bra! / Mattsson =)

Postat av: ida

Du verkar leva det goda livet mia! Jag är en aninga avundsjuk om jag ska vara ärlig! Hoppas du har en underbar tid! När du kommer hem ska vi fasen styra ihop ngt. På riktigt! kram och sköt om dig!

2009-06-02 @ 23:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback