Lite uppdatering

Jag vet, jag är seg att skriva..men jag känner tyvärr inte nån ork att göra det alltför ofta!

Nu har Nanna kommit hit till Rhodos så alla är här i teamet nu! I fredags så var det utgång för hela slanten, var på Kipriotis där vi åt buffé och sjöng kareoke. Gissa vem som var tvåa att sjunga och som inte hade druckit nåt alls, haha förstås ;) Det blev Gloria Gaynor, var sjukt kul iaf..man måste ju våga bjuda på sig själv.

Igår var jag ledig så då blev det sovmorgon, tvättning och Pizza hut! Idag har det vart flygplats och sen service på Sunwing och Sungarden! Imårn ska jag och Bettan hålla välkomstmöten tillsammans (3 st) Tisdag är det service, Onsdag ledig igen, Tors välkomstmöte och ska hålla Grekisk afton i Afandou, Tors service, Fredag service och cocatilparty för våra partners samt andra resebolagen, och lördag ska jag hålla utflykt till Symi och söndag flygplats (Där har ni hela min kommande vecka)

Vi hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback