Morgonpromenaden gick kanon

himla härligt var det att gå upp sådär tidigt och gå på promenad innan frukost! Gick ändå bra trots att jag somnade typ halv fyra, men bra jag steg upp tidigt för jag måste vända på dygnet (kan ju inte ligga och sova hela dagarna)

Vilket fint väder det är idag föressten, varför kan inte nån va hemma/ha tid att fara med mig på utflykt? Lagom kul att fara själv liksom, men man får kanske skylla sig också att man inte kommer på sånt i förväg! När man impulsbestämmer sig så kan ju oftast ingen än en själv tyvärr! Aja jag har då bakat chokladbollar idag, och nu blire morotskaka och kladdkaka..mumma :) Ska bjuda Hanna och Morbror och Moster på gofika ikväll hade jag tänkt, Like old times då vi alltid bullade upp med massa kaksorter (självklart hemmabakta)

Nä nu ska jag återgå till bakningen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback