Hemma till på fredag

Kom hem idag, var ledig igår också men då stannade jag kvar och slappade, gick på promiss och spa:ade med Åsa, Sanna, Johanna, Elin och Billy..och där var det också några andra från personalen (brukar vara ganska många på måndagskvällarna) Riktigt trevligt, sen drog vi hem till repan där vi bakade hallon,blåbär och björnbärspaj (riktigt gott..går inte nå bra med mina nyttighetsfasoner kan man ju lugnt påstå..men himla gott var det då) och så blev det lite Rock Band!

Har förövrigt vart helt slut både idag och igår, jobbat mkt på sista tiden (helgerna brukar ju vara extremlånga, fredagen var väl 10 h jobb, lördagen typ 12 h och söndagen 14 h..och så blev det öl på fredagen på Kraja och utgång på lördagen på hatten..så inte sådär jättemkt sömn..så kanske int så konstigt jag alltid är trött i början av veckorna..men det är det värt var då himla kul helg)

Imårn blire:
  • Morgonpromiss vid halv nio snåret
  • skjutsa mormor till sjukan
  • handla till mormor och morfar
  • Fixa med present till en viss person..
  • Baka 
  • Dubbelkolla vilken dag jag ska till tandis, vill ju int få böta typ 200 spänn (minst) på uteblivet besök.
  • Träffa Hanna på kvällen (ska bli så kul så kul)

Kanske dags sova nu så jag orkar stiga upp kring åtta

NattiNatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback