Fredag den 13:e

Har jag lyckats med nåt klantigt idag då?
eh jå
Skärde mig på ett salladsbestick (?) av allt, skulle rengöra det och så var det jävligt vasst (gör ont som sjutton)

Idag har förövrigt vart en oerhört seg dag, vaknade kring tio och hade asont i kroppen av träningsvärk. Tvingade mig ändå att gå en promiss innan frukost. Sen upp på Hatten där jag packade iordning på typ en halvtimme och hade ung en timme till övers, passade dock på att äta lunch då!
Även senare på eftermiddagen blev jag och Pete klar tidigt och hade massa dötid.

Sen på kvällscateringen blev det massa sitta och vänta, typ i flera timmar!

Men fick sluta nio idag, har aldrig slutat så tidigt en fredag förut!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback