Bara 4 arbetsdagar kvar

Kan inte fatta hur tiden kan ha gått så snabbt?

Igår bakade jag, Åsa och Jossan chokladbollar. Blev två olika sorters, eftersom jag gillar mest med pärlsocker och Jossan och Åsa med kokos! De med kokos blev torra och de med pärlsocker lösa, de var godast tillsammans kom vi fram till!



Sen kokade vi varm choklad och gjorde ostmackor och satte oss ute i poolen och hade picnic och solade..jättemysigt :)

'
Åsa och Jossan


Jag ligger och softar och solar i poolen utanför sommarrepan

Vi klev upp tidigt idag (08.15) för att äta frukost på Kraja, sen har jag vart duktig och skickat in papperna till Ving (skönt jag tagit tag i saken)

Snart blir det promiss upp till hatten och sen träning på gymmet :) Börjar jobba först klockan fyra idag. Är ledig imårn och på torsdag, men stannar kvar här för att hitta på saker med folk här (kommer ju trots allt hem igen på måndag)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback