Att göra imårn..

  • Ta en morgonpromenad
  • Ringa tandläkaren och boka tid för lagning av tand (ska ta bort rälsen så då kan hålet lagas)
  • Ringa om Ving-uniformen
  • Kolla upp hur det blir med biljetten till Rhodos
  • Boka eventuell biljett till Stockholm, Arlanda (om de är därifrån jag ska åka)
  • Ringa och tjata på ALFA-kassan
  • Ringa Arbetsförmedlingen och berätta att jag fått reseledarjobb
  • Ringa Försäkringskassan
  • Läsa på om Rhodos & Reseledar-papprena sen kursen
  • Gå till bibblan
  • Köpa fler linser
  • Fara på Apoteket
  • Vaccinera mig
  • Gå på prommiss med Ida H
  • Fara på gympa
  • Börja packa
  • Kolla vad jag behöver inhandla
Jag har rätt mycket att göra, inte sant? Kanske inte hinner med allt imårn, men ska försöka hinna med så mkt som möjligt.

Nä nu är det minsann läggdags, God Natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback