Min nya kille..



I could wish haha, inte den sexigaste bilden på Braddan! (kanske inte på mig heller haha)
Det har int gått så bra på killfronten nu på sistone, är så mycket jobb..så har lagt det lite åt sidan men måste spana in nån snart här känner jag. Problemet är att antingen så är folk småttingar eller slisk, och såna vill man ju int ha!

Har vart ledig idag, riktigt nice. Har sovit massa (till klockan tolv) och sett en Shopaholics bekännelser och blev sugen att shoppa haha, så jag köpte en ny klänning och ett par skitsnygga vita high heels (men de var ganska dyra så jag kanske borde lämna tillbaka dem) men snart får jag ju lön igen :

Sen har jag lagat tortilla :) nu sitter jag här på Mimosa och internetnördar lite, ska fara ut och springa inom en timme tänkte jag och sen ta en springtur :)

ha det fint!

puss

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Snygg bilden! :) Hoppas du har det bra! Kram.

2009-06-27 @ 08:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback