Kickoff

Vi hade kickoff igår på stranden i kallithea, det var beachparty med massa go mat (svenska köttbullar, korv, kyckling mm)
fri bar, och lagtävlingar (öltävling, klädstreckstävling, sångtävlin mm) som mitt lag vann, TEAM GUL. haha oväntat men vi hade lätt bästa sången :) Så vi vann en koffert full med chips, kakor, godis och så en halv fri dag :)

Sen blev det bargatan, med gratis drinkar och shots, massa dans! Det var hur trevligt som helst! Var hemma kring fyra tiden inatt, sen så har jag sovit ut idag och insett att jag har hela stranden i mitt rum så jag måste till att städa sen!

Börjar jobba halv fem, så strax blire MC Donalds och sen så ska jag se lite film och sen jobb såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback