Jag börjar få lite färg



Förr: Likblek



Nu: Desto brunare och finare färg, mitt hår har dessutom blekts rejält!

Jag trivs med lite mer färg :) man ser mycket friskare, piggare och bättre ut. Och det bästa av allt är att man inte behöver sminka sig det minsta. För man ser ändå pigg och fräsh ut (ja kanske inte jämt då men haha) Har solat endel, fast inte så överdrivet mycket..jag blir så fort less. Men lite då och då är så himla skönt. Men är sjukt varmt här, hört att det är regn och rusk där hemma. Är glad av att va här på Rhodos, var väl snart 1 månad sen det regnade här!

Imårn så ska jag till Afandou på service, har haft det området på sistone eftersom Anders ätit medicin som gjort att han inte fått köra bil. Och nu ska han på semester så det blir nån vecka till iallafall. Men det är helt okej, blir mycket bilkörning bara och sena/långa dagar!

Hoppas ni har det bra därhemma, saknar er alla!

Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback