Hittade lite bilder på costas.se




Tycker bilderna var ganska så söta, eller vad tycker ni?

Sitter på kontoret nu, har vart i Afandou. Hittade ett av våra ospec-hotell (denna gång slapp jag leta i 1 h som förra gången, hittade det ganska direkt som tur var) Fick sälja lite utflykter idag också, så det var nice :) Min statistik har int vart den bästa på sistone kan man ju lugnt påstå.

Sarah ska föressten sluta (tjejen längst till vänster på de 2 översta korten). Känns trist, men samtidigt så måste hon ju får göra som hon känner är bäst (inte lätt då hon har killen därhemma, så på så sätt känns det skönt att jag är singel annars hade det nå vart jobbigt) Vi har fått veta att ersättaren heter Anette, och är ett "dykplask", haha det hade hon skrivit i det personliga brevet. Och att hon är svensk. Lite synd att det inte blev en till kille, hade det behövts. Men det blir säkert kanon ändå!

Nää nu ska jag pallra mig hem och laga middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback