Tågaparty, mkt sjukhusfall och nykomling


 Vi har fått en nykomling in i teamet: Anette (som ni ser ovanför på bilden till höger)
En svensk jättetrevlig tjej, Sarah slutar ju nämligen imårn, känns som jag skrivit tidigare trist, men man måste ju tänka på sig själv.

Det har varit mkt jobb som vanligt, och mkt sjukhusfall, ringande till SOS (jag blir stammis på deras linje haha) och sjukhusbesök.

I fredags var det Toga-party, riktigt kul..och det roligaste var att alla hade verkligen gått in för det hela och det är ändå fränt att se hur många olika kombinationer man kan göra av bara ett lakan.

Mitt Visa-kort försvann ju förra fredagen, så har levt snålt på sistone (vilket dock har visat sig inte vara det lättaste..jag hoppas hoppas verkligen att det nya kommer med company mailen imårn, annars lär jag inte överleva)

Idag har jag vart ledig, dagen började med morgonpromenad, sen var jag tvungen att gå till kontoret en sväng och sen har jag umgåtts med Elin, hur trevligt som helst. Vi Strandade och sen så åt vi ceasar-sallad (kan man verkligen aldig bli less på) på I love salad. Jag lyckades bränna mig för typ första gången så min hy är rödbrun..men får skylla mig själv eftersom jag var dålig att smörja in mig idag!

Nu blir det Avslutningsmiddag för Sarah på Red ikväll!


Min toga outfit, blev dock lite annorlunda i slutändan, hade mer rak "nederdel"
Tog alldeles för lite bilder, ska försöka sno av någon annan som tog desto mer bilder!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback