Live luxe



Så himla nice parfym, luktar sjukt gott!
Det är tack vare Elin som jag fann denna hon sa bara "Mia det här är du" och det stämmer, passar mig perfekt! Tack Elin!
Det var också 25 % rabatt så det blev endast 23 euro för en liten (ångrar dock att jag int köpte en större flaska men får gö det sen) Dagen har som ni kanske förstått spenderats med Elin, vi har strandat, shoppat, ätit på Chicken Stories och köpt juice på Starbucks. Är så himla nice att känna nån annan här som inte är med i teamet, kan vara skönt som omväxling!

Har föressten kommit in på Info & PR utbildningen i S-vall för fjärde året irad, men blir nog inte detta år heller. Har tänkt jobba några säsonger till här först! Men ska tacka ja iallafall så har jag om jag skull ändra mig eller om jag inte får fortsatt jobb (man vet ju aldrig)

Har slutat längta hem nuförtiden, visst saknar jag folk..men sån hemlängtan som jag hade där ett tag har som tur var försvunnit! Jag ska föressten snart hem om nästan exakt 1 månad kommer jag hem, ska ändå bli skönt. Måst boka biljetter snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback