Jäntorna på tur runt på Rhodos!


Jag och Anette var lediga tillsammans idag så vi bestämde oss för att hyra en fyrhjuling och åka runt på Rhodos!
Var riktigt kul, vi åkte till Filimeros, åkte landsbygsvägar och till Faliraki där vi åt hamburgertallrik och strandade och somnade (!) haha. Men vi var lite trötta sen igår blev en sen natt ute, och lite sömn (men riktigt kul var det och söta boys var det ute för en gångs skull)



Mer bilder finner ni på facebook, där jag har lagt upp lite nya pic :D
Nu blir det bowling för hela slanten, jag ska UTKLASSA ALLA, haha good luck Mia liksom, är lite seg men nu har jag druckit en frappe så jag ska vakna till, så det blir nå finfint! Uppdatering hur det gick får ni imårn!

Puss Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback