Varför har jag slutat ta kort typ?

Har som mina perioder, ibland knäpper jag kort i ett (vilket vissa kan tycka är väldigt irriterande haha) eller så tar jag inte ett endaste! - Men då är det ju bättre att vara irriterande och fota hela tiden haha

Är hemma i Arvidsjaur igen, kan samanfatta min helg:

Torsdag,

det var tveksamt om jag skulle åka till Uppsala eller inte pågrund av att jag haft magsjuka..var dock mycket bättre så jag for då ändå (annars hade jag gått 1300 kr i back och det känns ju ganska onödigt). När jag kom på tåget sov alla, så jag slängde upp mina grejjer på överbädden där jag skulle sova och gick sedan och borstade tänderna. När jag kom tillbaka bänglade jag mig upp (för ingen hade tagit fram nån stege)..tog ett tag men upp kom jag haha. När jag sen satte mig på sängen kände jag "fan vad knöligt det är, sitter jag på min väska eller nåt?" Jag började känna och klämma och märkte, att det var en människa där haha jag höll på dö! Nån hade snott min plats, och vaknade varken av att jag kastat upp mina monsterväskor på honom eller att jag satt på han började klämma och känna på benen hans. Fatta att han måst ha sovit djupt! Inte nog med det, nån hade dessutom snott min kudde och filt, så var tvungen att ta tag i det också! Och inte blev det nån höjdarsömn heller, sov max 2 h!

Fredag:
Shoppade i Sthlm, hittade skorna som tagit slut överallt i min storlek, till och med på dinskos hemsida! Skulle ha stannat kvar längre i Sthlm än vad jag gjorde för att träffa Karro, men var helt slut i kroppen och kände att jag verkligen inte var riktigt hundra. Så for till Uppsala, på station träffade jag Carina (vilken överraskning) fick lite mer energi, vi gick på stan tillsammans ett tag och hon hjälpte mig leta julklappar till Pappa, Lena och pojkarna (var ju typ ett halvårsen vi träffades sist så hade int bytt julklappar), sen kom pappa och slappade mest och såg Let's dance!

Lördag: slappade mest

Söndag:
Hade "julafon", åt julskumtomtar, julskinka och Aladin-ask och öppnade julklappar (Fick olika tequilaglas och vattenglas och så betalade pappa skorna som jag köpt..int helt fel), spelade spel (Rita & Gissa) , bakade & åt gokaka, red på Prille (gu så himla kul det är att hålla på med hästar, synd det blir för sällan) och packade och fixade en massa! Sen vid niotiden på kvällen for jag hem igen, tiden gick väldigt snabbt men det är ju så när man har det kul!

Nu när jag var hos pappa inser jag hur grymt mycket jag saknar att ha min egen lägehet, saknar mina fina möbler! Känns som de står där i ladan i onödan liksom, har bestämt att då jag börjar plugga blir det ingen studentkorrioder, nej utan jag ska ha en lägenhet :)

Några av möblerna som står och dammar hos pappa:


Inte så bra bild, var just då jag höll på att flytta in i Eksjö (hade int så bra med bilder tyvärr...därför var det varken inga gardiner och dessutom stökigt)


När Linda & Hanna kom på besök!

Nu: Städa och göra nåt vettigt

Kommentarer
Postat av: ida

Hej ja måste säga detsamma! Oj, jag missade att höra av mig visst. har hur som helst tittat i kalendern min och det skulle gå bra för mig att träffas helgen vecka 09 och 13. Hur ser det ut för dig? kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback