Jobb, jobb, fest, jobb...

Helgen har bestått av jobb, fest och återigen jobb! Det har med andra ord vart en bra helg (för jag är glad som sagt så länge jag har jobb, även om söndagen som vanligt var lite dryg sådär på morgonkvisten)

I lördags var det tjejfest hos Elin, riktigt trevligt. Vi lagade gomat..eller ja sanna gjorde väl det mesta haha (tagiatelle och Sannas speciallaxrätt i ugn med bland annat fetaost och cream fraish var supergott) .Sedan såg vi Melodifestivalen, åt hjärtan, choklad, chips och blåbärs och hallon-paj..blev lite för mycket av det goda.
Var inte så imponerad av kvällens bidrag, Måns var dock bäst! Blev dock lite väl mycket vin för min del, jag ska försöka sluta dricka det

Sedan spelade vi Rock Band, insåg ganska snart att jag sög på trummor så jag ägnade kvällen av att ta över micken och köra skönsång (öh kanske inte haha) Det svåra med det hela var att texten var väldigt suddig, kanske hade det en liten inverkan också att jag hade druckit lite väl mycket vin, haha. Ska dricka öl istället hädanefter..mår mycket bättre av det..men vin är ju så gott så vi får se hur det går med den saken haha.

Sen blev det utgång till hatten där vi fuldansade, pratade, buggade och hade kul :)


Hemma hos Elin


Rock Band, jag på sång, Sanna på gitarr och Elin på trummor


Billy, jag och Johanna ute på hatten


Sanna, Kristoffer, Elin och Marcus

Idag är jag ledig, håller på att tvätta. Tänkte ta en promenad sen..är ju så fint väder :) Sen ska jag eventuellt spa:a och träffa Emil (en gammal lumpenpolare)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback