Igloo-jobb

Blev så att jag jobbade igår istället för att åka hem! Blev dock bara 4 h, men 4h ståendes i en uppbyggd Igloo utanför Silverhatten innebar att jag tillslut frös som bara den. Men det var kul, fick göra nåt nytt. Och det kom folk konstant från klockan 21-23, så jag hade ju nåt att göra. Serverade, jäger, mintu och Vargtass (en drink) i isglas, och Smirnoff och Norrlands Guld i flaskan! Och jag hade såklart int med kameran, men snodde en bild från Sanna på Facebook:



Tror att det var bra att jag inte åkte hem, då hade jag säkerligen blitt smittad (och jag är inte så taggad på att bli sjuk igen..stackars mamma andra gången på typ 2 veckor hon blir sjuk)

Idag är jag då ledig, ganska så skönt ändå =) Ska försöka träna idag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback