Vem läser min blogg?

Jag ser ju att det är folk som läser min blogg, och nu undrar jag förstås vem det är som läser?
Skriv vem du är i kommentarer :)
Jag är nyfiken!

Apropå nyfiken, på fredag får vi veta vart vi hamnar i vinter alternativt om man får lov att åka hem. Enligt Gustav så kommer inte alla som vill att få fortsatt, jag är nervös. (Vill ju verkligen fortsätta) Men om man får sluta beror inte att man gjort ett dåligt jobb UTAN det beror isåfall på att det knappt finns några tjänster till vintern :( så håll tummarna för mig!

Om några timmar har jag flygplats, det är kul att va back to work and back to Rhodos, man uppskattar verkligen jobbet tusen gånger mer nu efter lite semester :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Jag brukar vara in och läsa! :)

Postat av: Natalie

Jag följer dina bravader =) miss you!

2009-08-27 @ 08:19:37
Postat av: Pernilla.

jag läser ju din blogg, vet du väl? :P

2009-08-28 @ 19:00:24
URL: http://pepparpeppar.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej, jag brukar läsa din blogg! :)

Eftersom jag själv skulle vilja bli reseledare en dag är det kul att kika in på andras reseledarbloggar! ;)

2009-08-30 @ 19:08:34
URL: http://sofiaekfeldt.blogg.se/
Postat av: IdaL

JAAAAGGG! :)

2009-09-07 @ 11:02:48
Postat av: miriamgelotte

Jag har vart förbi här några ggr!

Vill bli reseledare själv! :)

Så det är kul att läsa din blogg :)

2009-09-07 @ 17:41:38
URL: http://miriamgelotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback