Uppdrag Singel!



Nu är utmana varann som gäller. Anette fick Utmaning nr 12 passande för kvällen eftersom hon idag har flygplats och busstransfers.

Utmaning nr 12 innebär:
Börja prata med en främling på bussen om isbjörnar! Det som kanske gör det hela extra fult är ju att hon bär uniform! Men vi får se hur hon lyckas ta sig igenom denna situation. Jag får en redogörelse imårn :)

Så imårn väntar ett utmaning till mig som hon skall välja (jag kan ju lova att den jag gav till henne var sjukt lätt i jämförelse med många andra)

Nu är jag ju tillbaka på Rhodos, har fått träffa bäst-Anette som kom & hämtade mig på flyplassen :) Sen har jag sprungit en tur och skypat lite med bror och mor min :) Och så lyckades jag låsa mig ute, som tur var hade Anders int hunnit gå ännu så han kund öppna dörren till mig (Annars hade jag vart utelåst till ett-tiden inatt då de andra kommit hem från dags flygplats-pass)

Imårn väntar Välkomstmöte och Service

See yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback