SWEDEN

Är ju hemma i Sweden nu, känns riktigt härligt måst jag säga. Är dock ruskigt kallt, men skönt att slippa SVETTAS HELA TIDEN! Här kan man dessutom använda kläder som man nästan knappt använt sedan April = jeans, skinnjacka, stövlar mm :)

Kom ju i tisdags, åkte då till Pappa i Västerås där väntade husvagnsliv "like old days" (oappa jobbar nämligen där under veckorna och bor då i husvagn). Vi åt massa gott rostbiff, kykling och potatissallad & korv och makaroner och massa, massa svenskt lösgodis. Trevligt att träffa han och snacka massa! Blev också en massa sightsing


 

Sen onsdags kväll tog jag norrlandståget och åkte hem till jauret. Där blev jag varmt välkommen i form av "välkommen hem Mia" som bror min och hans tjej Bea (som jag förövrigt träffade för första gången), mkt sött. Sen blev det Prison Break och kåtamiddag (riktigt gott men sjukt dyrt) och idag torsdag har jag slappat, vart på Vitjokk med mamma, Peter & Bea och grillat korv och sen fick jag ÄNTLIGEN SE BÄSTA KARRO, blev massa snack (åh vad jag saknat dig) och sen har jag och mamma haft mamma &Mia mys i soffan med sällskap av Frasse-hamburgare (finally) och Wallander "Skulden" var riktigt kul!



Jag & Lillebror

Bror & hans  söta tjej Bea

Trion!

Mer kommer, imårn blir det stugan och eventuellt dans (beror på hur jag mår är fortfarande sjukt förkyld)

Fick föressten ett glatt besked, Tesa kommer hem på måndag :D

Ha det fint så länge mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback