Sista dagen hemma!

Har haft det hur bra som helst, känns som jag hunnit koppla av och hinna med massor.
Jag blev ju så bra välkommen då jag kom hem:


Så himla sött av Bea och Peter, och att man kan bli så glad av nåt sånt litet =)

Sen har jag ju hunnit äta allt som jag jag nånsin vart sugen på Palt, souvas, falukorv, Frasses, hamburgerkött, smågodis mm :) Så ätit kan jag ju säga att jag gjort massor, bakat också: Morotskaka, Chokladbollar och Bullar, mumma :) Det märks då jag ställer mig på vågen, 2 kilo lyckades jag gå upp på bara denna korta tid. Kanske lika bra att jag ska tillbaka till Rhodos på söndag!



såhär har jag spenderat min semester, njutandes och glad

Sen har jag hunnit varit i stugan, träffa kompisar, göra slut på min budget iform av shopping :)

Fler bilder kommer inom kort på facebook, nu väntar packning :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback