Efter 7 h på Athens flygplats..

...är det bara 1 h väntan kvar. Kommer till Sthlm vid halv tre tiden, sen bär det av till Västerås där jag ska träffa pappa. Är där till onsdag kväll då jag tar natttåget till Arvidsjaur :) Åh vad skönt det ska bli att komma till Sverige, så jag har längtat (men känns ändå riktigt konstigt att komma hem)


Jag och Anette flummade som vanligt då vi gick runt i Rhodos stad för att ta bilder, har mest festbilder och insåg ganska snabbt att det kanske inte är nåt att visa mormor!
Åh jag är så glad att du kommit till teamet, du är bäst! Tillsammans är vi helt galna, I like :) Jag lär ju sakna dig, min roomie! Men vi ses om 2 veckor :)



Snart ses vi allihopa  därhemma i jauret:) Åh jag glädjer mig verkligen :) Har bara några timmars resa kvar

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback