Första dagen i uniform


Hade ihoplånade kläder!
Mina kläder har dock kommit idag, så nu får jag lov till att använda dem :) Dock så var inte alla storlekarna de mest perfekta, så jag får ta och beställa nya!

Var på flygplatsen idag, stod ute och visade vart respektive buss stod samt skickade massa sändebussar (jag lyckades med det mesta sakerena idag som att exemplevis börja prata engelska med turisterna istället för svenska haha) Men första gången är aldrig perfekt, jag har mkt kvar att lära!
Det vart lite kaos idag eftersom vi tog emot 8 flygplan på loppen av 55 min, men det kommer att bli mkt mkt värre då det blir högsäsong i juni, juli, augusti! Men det var himla kul iaf :)

Imårn blir det att observera välkomstmöten samt service på hotell!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Oj, vad roligt. :) Lycka till! Och fin bild. :) Ha det ! Puss.

2009-04-19 @ 20:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback