30 kilo...

...blev vikten på mitt bagage (jag är mäkta imponerad då över jag stod på flygplatsen jag som trodde jag ev var över 40 kg)

Är då nu hos pappa utanför Uppsala, har gått lite på stan (bara tvär och åter.) köpte ett par Nudie jeans som jag provade  sist jag va här, men som jag int hittat nån annanstans (så jag är helnöjd), sen har jag gått på långpromiss, mockat ochyp pysslat om Donna :)

Är nästan bara ett dygn tills jag sitter på planet mot först Warzawa, sen Athén för att slutligen komma till Rhodos (blir typ en resa på 10 h)

Nu ska jag sova, är gode trött!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Känns overkligt att det redan är dags.. får ångest över att jag inte åker.. du kommer få en helt sjukt rolig tid i ditt liv. Jag är så stolt över dig! hoppas jag får hälsa på dig i sommar, hade varit så roligt. Kram =)

2009-04-08 @ 15:17:49
Postat av: Anna

Är riktigt avundsjuk!! Du lär ju få en grymt kul tid och roliga upplevelser! :)

Föresten kommer du att blogga något här eller har du någon resedagbok?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback