Vad ska jag ta mig till med mitt liv?

Just nu är det inte mycket positivt

Ni kan ju avgöra själv:
1. Jag är arbetslös
2. Jag får inget besked av Ving
3. Alfa-kassan verka int vilja ge mig nå pengar
4. Varför gick man inte med i ett fack förut?
5. Jag bor hemma i Arvidsjaur
6. Har typ inga kompisar kvar här
7. Vill träna bodypump och tro't eller ej Spinning, men nej sånt lyx finns ju inte här
8. Vill bugga, gå fortsättningskurs samt fara på dans..nej det går inte här.
9. Lite osämja inom familjen just nu..
10. Killen jag är/var intresserad av vill inte ha ett förhållande

Finns det nåt positivt just nu?

Svaret är NEJ!

Men måste försöka tänka positivt


I slutet av den här månaden kanske jag får träffa världens sötaste skolisar: Emma och Linda.
Gu så mycket jag har saknat dem.



Måste verkligen se till att jag kan fara till sthlm/uppsala/enköping eller vart de nu blir =)

pusshej

Kommentarer
Postat av: gabbe

haha snyggt du har hjälmen valle ;) duuuu tänk positivt så händer det positiva saker :) om inte motgångar fanns så skulle man inte uppskatta dom bra sakerna.. jag tror du klarar det och snart är på g igen :D

2008-11-06 @ 15:58:08
Postat av: Mia

haha ja jag vet, jag ser inte klok ut haha ;)

åh vad gullig du är, du har så sant så sant =)

2008-11-07 @ 11:55:36
Postat av: Pernilla

haha.. jag kom in på det här inlägget via den här sidan http://www.118100.se/sok-foretag/spinning%20arvidsjaur



Skumt.. haha!!:)

2010-10-12 @ 19:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback