Intervju, Intervju och Intervju

Hur många intervjuer ska jag egentligen behöva fara på?
Efter Reseledarkursen (17 sept) har jag hunnit med 4 stycken. Och ett jobb har jag ju fått, det i Arjeplog.
Nu väntar MINST två intervjuer till, om jag vill det vill säga (Egentligen så äre ju reseledare jag vill bli..men de får ju aldrig nån ledig tjänst)

Han ringde från Edströms igår och ville jag skulle komma på intervju på kvällen, lite dumt att jag sa att jag inte kunde just igår. Men han skulle ringa då det dök upp ett tillfälle.

Sen idag  ringde de om ett personlig assistent jobb i Ume, intervju på fredag. Men har inte bestämt mig helt om jag vill fara dit eller ej, om Arbetsförmedlingen betalar resan så jo visst. Men annars äre ju ändå 400 spänn! Och jag är ju trots allt ingen Rik kwinna just nu tyvärr! :/

Svåraste frågan på en intervju ever = Vad anser du dig vara dålig på?  för man kan ju egentligen inte säga det man är asdålig på..för det är inte positivt för jobbet sett. Tricky eller hur?

Vad ska jag ta mig till?

Nu: Fundera på vad jag riktigt vill
Sen: Gå på promiss med mamma =)




Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej gumman! Man kan svara lite blygsamt med exempelvis typ "jag kan ibland ha svårt att ta kritik, men jag det är något jag ständigt jobbar på" Liksom att man vänder det till nåt positivt :)



Hoppas allt är bra med dig! saknar dig verkligen helt sjukt mycket... så glad att jag fått lära känna dig. Du är en kanontjej! Kram från Sölvesboooooorg :)

2008-11-10 @ 22:14:41
Postat av: Mia

tack sötis :)

mm det är verkligen en av de saker som jag har svårt för (men det märkte du ju gode rejält på GC då haha) Jag saknar dig med sjukt mkt, vi måste försöka träffas snart hurru :)

kramar

2008-11-11 @ 15:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback